loading...
عشق من نفس من

0111

لایو بازدید : 8 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
سلاااااام

امروز رفتم مدرسه زنگ اول تاریخ داشتیم اینقدر فک زد نزدیک بود سرم درد بگیره لامصب اینقدر سوال با جواب زیاد میگه که میخوام بکشمشششش...

زنگ دومم جغرافیا اول اشنایی:)))بعدشم درس داد چون جغرافی رو دوست دارم مشکلی نداشت ولی اونم زیاد فک میزنه خوبه سوالارو بقول خودش کم میکنه وگرنه دیگر هیچ!!!!هههه

زنگ سومم تک زنگ اولش جغرافیا ادامه درسو گفت تک زنگ دومم استان شناسی داشتیم البته معلمش یکیه!!!

مهمتر ازهمه زنگ چهارم قانون کارداشتیم یه خورده درس داد نیم ساعت اخرم بیکار بودیم!!!منم رفتم پای تخته یه معما نوشتم بچه هامون هنگ کرده بودن!!!اخرشم خودم جوابشو گفتم!بی جنبه ها جنبه ندارن ههه

تمام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 277
  • بازدید کلی : 1,509